En exempeltext. För att ändra till din egen text, klicka på knappen med en penna på sig. Klicka på "X-knappen" för att ta bort.

Den vackra soliga vår dagen åkte vi till Trädgårdsmässan till Kista. Vi var 37 förväntansfulla  resenärer. Under resan informerades medlemmarna om kommande aktiviteter samt vi hade även lotteri för att få ihop lite pengar till årets övriga aktiviteter samt att börja spara redan till nästa resa. Det handlades fina växter  och nu hoppas att dem kommer att trivas i våra trädgårdar.

Tack att som var med och bidrog till en trevlig resa!

Den 31 maj gjorde vi en resa till pelargonexperten Mats Asplund i Örbyhus.

Tyvärr tävlade vi men många olika aktiviteter denna dag så deltagarna var inte så många som vi hade förväntat oss. Till vår lycka fanns det även marknad i Örbyhus med loppis mm som vi också kunde besöka. Fika gjorde i  tillsammans efter våra inköp. Därefter åkte några hem men  en del förtsatte även på hönsmarknaden som fanns i närheten! Resultaten där blev att vi hade 11 st vaktlar  höns som kvittrade i bilen på vägen hem:-D

Vi tog en fika till "bagagaelucka fika)och då kom vi på att vi hade glömt att fota i Örbyhus :-(  så därför finns inga bilder från Örbyhus!